Elektronikus címkék a Borgmann parfümériában

A különleges vásárlási élmény és a magas minőségű vásárlói tanácsadás a dortmundi Borgmann Parfüméria céljai.

A tulajdonos Yanyuan Tan modernizálni akarta a nagymúltú vállalkozását, és ennek keretében úgy döntött, hogy elektronikus árcédulákat vezet be az üzletében. Az illat- és szépségápolási termékek igényes bemutatására törekedve a választás a SES imagotag VUSION termékcsaládjára esett.

1,000 db 2,2“ címke

A címkézéshez használt címkék kijelzője 2,2 hüvelyk, és többek között rendkívül hosszú akkumulátor-üzemidő jellemzi őket. Yuanyuan Tan parfümériavezetőt ez meggyőzte: "Még nem kellett elemet cserélnünk, ami időt és energiát takarít meg számunkra."

A VUSION címkékkel 7000-10000 képfrissítés lehetséges, ami évekig elegendő.

A különleges ajánlatok jó láthatósága

Az árak mostantól gyorsan és egyszerűen frissíthetők a parfümériában, anélkül, hogy minden egyes címkét kézzel kellene módosítani. Az elektronikus tinta (e-ink) jó olvashatóságot biztosít, az árcédulák modern kialakításúak. Lehetővé teszik az aktuális kedvezmények, különleges ajánlatok és promóciók megjelenítését. A Jeegy on Premise kijelzőszoftvert összekapcsolták az árukezelő rendszerrel, ennek köszönhetően a készletszintek mostantól bármikor naprakészen megjeleníthetők.

Az Elvárások Teljesültek

"Összességében nagyon elégedettek vagyunk az e-shelf-labels és az S&K Solutions szolgáltatásával. A rendszer segített nekünk abban, hogy javítsuk értékesítési tevékenységeinket és jobb vásárlói élményt nyújtsunk. Mi mindenképp ajánljuk másoknak is." - Yuanyuan Tan, a Borgmann Parfüméria tulajdonosa

Impressziók a Parfümerie Borgmann-tól