Digitális ajtótábla: Egyedi és fenntartható
A digitális ajtótábla segítségével történő helyiségfeliratozás manapság már nem csak a kiskereskedelemben jelenik meg. A digitális táblák az innovatív feliratok mellett már a legkülönfélébb területeken megtalálhatók. Ezek közé tartoznak az ipari digitális táblák, a rendezvények, a vendéglátás és a turizmus területei.
A digitális ajtótábla alkalmazásával megkönnyítheti a tárgyaló- és konferenciatermekben, egészségügyi intézményekben, szállodákban vagy éttermekben dolgozók munkáját. Az új foglalások másodperceken belül megjelennek a tárgyalótermekhez rögzített elektronikus polccímkéken. Így az alkalmazottak és a vendégek a digitális táblák segítségével mindig naprakész tájékoztatást kapnak.
Hogyan működik a digitális kijelző?
Az innovatív jelzőtáblák vezérlése és frissítése rádió frekvencián, egy routeren keresztül történik, ethernet csatlakoztatásával. Az fbOS és a Jeegy segítségével könnyen létrehozhatók és rádió frekvencián keresztül importálhatók a digitális táblára az egyéni elrendezések, így a kreativitásnak nincsenek határai. A költséghatékonyság mellett szól a digitális címkék akkumulátorának élettartama is, mely még napi többszöri frissítéssel is körülbelül öt év. Az elektronikus polccímkék használatával a karbantartási és üzemeltetési költségek rendkívül alacsony szinten tarthatók. A digitális táblák egyszerű telepítésének köszönhetően pedig a legkülönbözőbb alkalmazásokban használhatók.
Az e-ink technológiával ellátott digitális helyiségjelzés felváltja a hagyományos, papírra nyomtatott feliratokat is. Ez nem csak fenntartható, de pénzt is takarít meg a vállalkozása számára azáltal, hogy központilag kezeli és közel valós időben jeleníti meg a házon belüli rendszerből származó információkat. A digitális ajtótábla adatainak köszönhetően az információk mindig naprakészek, és sokkal hatékonyabban lehet kihasználni a rendelkezésre álló helyet.
A rendelkezésre álló adatállományból egy vagy több csatlakozási lehetőség kiválasztásával eldöntheti, hogy mely adatokat használja fel a digitális jelzőtáblán való megjelenítéshez. Néhány kattintással elérhető és megjeleníthető a kívánt információ. Az innovatív e-papír kijelzők használata lehetővé teszi a szobafoglaltság teljes mértékben grafikus megjelenítését. Például az irodahelyiségek, tárgyalók, szemináriumi és konferencia termek, kezelők és betegszobák adatai bármikor frissíthetők és könnyen kezelhetők.
- Különböző színű keretek
- Akkumulátor
- Alacsony energiafogyasztás
- Cserélhető akkumulátor
- Akár 180 fokos rálátási szög
- Portré és tájkép tájolás
- Számos felszerelési lehetőség
- Modern felhasználói felület egyszerű, intuitív kezeléssel
- A legújabb HTML 5 technológiák
- Bővítés és további rendszerekhez való csatlakozás
- Titkosított átvitel és hozzáférés-védelem (bejelentkezés)
- Fenntartható és környezettudatos megoldás
- Csatlakozási lehetőségek REST interfészen keresztül
- Platform- és eszközfüggetlen hozzáférés bármely böngészőn keresztül

ROOMZ: Forradalmi helyiséggazdálkodási és hatékony munkahelyi megoldások
Hatékonyabb helyiség kihasználás, a belső folyamatok javítása és a dolgozói elégedettség növelése - a ROOMZ termékek megvalósítják a jövő agilis munka környezetét: az alkalmazottak egy érintőképernyőn keresztül közvetlenül a ROOMZ kijelzőn foglalhatnak le vagy szabadíthatnak fel szobákat, ha egy foglalás korábban véget ér. A ROOMZ érzékelő ideális kiegészítő funkciója, hogy ellenőrzi az aktuális szobafoglaltságot, az asztalérzékelőn keresztül érzékeli a résztvevők jelenlétét vagy hiányát, valamint a lefoglalt, de nem használt szobákat (szellem-értekezletek). Az érzékelő automatikus felszabadítási funkciójának köszönhetően ezek a helyiségek automatikusan újra szabaddá válnak, így időtakarékos módon használhatók fel.
A ROOMZ érzékelő az intézmény alaprajza segítségével értékes betekintést nyújt a szobák és munkaállomások tényleges kihasználtságába is: a Room Viewer segítségével a dolgozók különböző végeszközökön - okostelefonon vagy táblagépen - láthatják a szabad tárgyalókat, amelyeket lefoglalhatnak a megbeszélésekhez.
Egyetemi campusok és üzleti parkok megoldásaként, vállalati megoldásként kis irodákban, rendelőkben vagy coworking terekben - az elegáns, alumínium keretes ROOMZ kijelző bármilyen irodai környezettel harmonizál: a kijelző nem igényel kábelezést, kompatibilis a meglévő Wi-Fi infrastruktúrával, és bármilyen felületre, például üvegre vagy fára is felszerelhető.

JOAN: Rugalmas helyiségkezelés, mindig és mindenhol
Nem mindig vannak az irodában azok a munkatársak, akik a megbeszéléseket tervezik vagy azok résztvevői. A Visionect Joan rendszere kiválóan alkalmas ilyen rugalmas munkamodellekre. A helyiségkezelő rendszer rugalmasságával és eszközfüggetlenségével tűnik ki. A szoftver vagy a Joan alkalmazás segítségével kényelmesen lefoglalhatók a helyiségek vagy a közös íróasztalok, akár a helyszínen, akár útközben. A szoftver segítségével a már megtervezett időpontok is gyorsan módosíthatók, például meghosszabbíthatók vagy áthelyezhetők. Ezenkívül az alkalmazás lehetővé teszi a szabad helyiségek vagy íróasztalok keresését, ami különösen hasznos a külső munkatársak vagy a közös íróasztalok használói számára. Az információk ezután a helyiségek előtt található digitális ajtójelző táblákon is frissülnek.
A Joan elektronikus ajtójelzői így a helyiségkezelő rendszer részét képezik, és automatikusan alkalmazkodnak a szoftverben, az alkalmazásban, a kijelzőn vagy a kapcsolódó naptáralkalmazásokban végzett módosításokhoz. Az e-papír alapú ajtójelzők különösen jól olvashatók és hosszú akkumulátor-élettartammal rendelkeznek.
Az alkalmazástól függően a Joan kijelzők 6 hüvelykes és 13 hüvelykes méretben kaphatók, és a megfelelő tartóval mindig optimálisan elhelyezhetők. A Joan alkalmazással ellátott mobil eszközökkel együttműködve az ePaper kijelzők mindig aktuális és egyszerű helyiségjelölést tesznek lehetővé a modern munkahelyeken, függetlenül attól, hogy az alkalmazottak éppen a helyszínen vannak-e vagy úton.
Egyéb témák
- ROOMZ
A ROOMZ termékek a jövő agilis és intelligens munkahelyi koncepcióját valósítják meg interaktív jelzőrendszeri megoldásaikkal.
- ESL Starter Kit
Az ESL indulócsomag egyszerű belépést kínál a termelés és a logisztika digitalizálásába.
- Scan & Go - fizetés a polcon
Fizessen a polcon. Kombinálja a digitális árcédulákat egy olyan mobilfizetési megoldással, amely innovatív vásárlási élményt nyújt ügyfeleinek & lehetővé teszi a teljesen automatizált számlázást.