Mi a digitális reklámtábla?

ELŐNYÖK
  • Az innovatív üzleti megoldásoknak köszönhetően megnő a helyhez kötött kereskedelem vonzereje
  • Interaktív kommunikációs csatornák (virtuális tanácsadóként használható érintőképernyők)
  • Érintőképernyőkön megjelenített vizuális információ által vezérelt célcsoport-interakció
  • Átlátható, valós idejű kommunikáció a vásárló és az eladó között
  • Az egyedi marketingmegoldásoknak és márkapozicionálásnak köszönhető hatákonyabb vásárlás-ösztönzés

DIGITÁLIS REKLÁMTÁBLÁK - INTERAKTÍV KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK

Az interaktív alkalmazásoknak köszönhetően a digitális reklámtáblák élettel töltik meg az üzleteket: üdvözölje üzleti partnereit és vásárlóit a belépéskor személyes megszólítással vagy fogadja a látogatókat aktuális információkkal, például a vállalkozását bemutató kép- összeállítással. Így közvetlenül és hatékonyan érheti el a célcsoportját.

A digitális reklámtábla-megoldások nem csupán reklámhordozók, annál sokkal többet kínálnak. Az oktatási intézményekben elhelyezett digitális kijelzőkön egyszerűen megjeleníthetők az irányjelzések, melyek egyben modernebbé is teszik az intézmény megjelenését. A digitális jelöléseken alapuló útvonaltérképek, információs táblák jól használhatók bevásárlóközpontokban, nagy vállalati épületekben, kórházakban és közlekedési csomópontokon, például vasútállomásokon és repülőtereken is.

A digitális reklámtábla-megoldások alkalmazási területei

A digitális reklámtábla-megoldások használhatók a kiskereskedelemben, a szálloda- és vendéglátóiparban, az iparban, a létesítménygazdálkodásban és a tömegközlekedésben is. Többféle digitális reklámtábla-megoldás létezik: a kiskeredelemben, a vendéglátóiparban és a trafikokban a kellőképpen interaktív nagy felbontású LCD-érintőképernyős megoldások sikeresek. Kültéren vagy az iparban ugyanakkor rendkívül hatékony az e-ink technológia, mely WiFi-n és LTE-n keresztül, vezeték nélkül frissíthető, és akár önállóan is telepíthető és napenergiával működtethető.

Értékesítési pont (POS): vásárlás-ösztönző és a vásárlók megtartását segítő digitális reklámtáblák

Egy átfogó marketingkoncepció fontos része az ügyfelek sikeres megtartása: ebben segítenek a digitális reklámtábla-megoldások. A speciálisan testre szabott tartalommal javítani lehet a kommunikációt, ami segíti az ügyfelek megtartását. Ezért használnak digitális képernyőket, táblagépeket vagy videófalakat a hagyományos kiskereskedelem mellett a pénzügyi, a biztosítási intézmények és a fitneszközpontok is.

Digitális videósínek - VUSION Rail és Newton TOUCH

LCD-VIDEÓSÁV: MARKETING - KÖZVETLENÜL A POLCNÁL

Az olyan videósínek, mint a SES-imagotag VUSION Rail vagy a SOLUM Newton TOUCH, forradalmi marketingeszközként ajánlottak az értékesítés-aktív point-of-sale stratégiához. A dinamikus mozgóképes tartalmak teljes felbontásban és reklámhatással jeleníthetők meg. Ily módon felhívja a vásárló figyelmét az üzenetére, és a potenciális érdeklődőket vásárlókká változtatja, ahol a termékek kézzelfoghatóak és láthatóak. A közvetlenül a polcon lévő termékekről szóló célzott kiegészítő információkkal, valamint interaktív elemekkel lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy informatív és modern vásárlási élményben legyen részük, és új utakat teremt a vásárlói kommunikációban.

Szeretné a polcát marketing nagykövetté alakítani? Kattintson az alábbi gombokra a VUSION Rail vagy a Newton TOUCH rendszerrel kapcsolatos további információkért.

Vállalati kommunikáció: digitális reklámtáblák az átlátható szervezeti rendszer szolgálatában

A rugalmas munkaformák, a desk-sharing, a co-working megjelenése óta fontos, hogy az ilyen típusú munkavégzés ne vezessen a hellyel kapcsolatos konfliktusokhoz a nyitott terű irodákban és tárgyalókban, ezért progresszív megoldásokra van szükség a munkahely- és helyiséggazdálkodásban. A digitális helyiségjelző-táblákkal és a megfelelő információs táblákkal a munkahelyek rugalmasan kijelölhetők, illetve a szabad tárgyalók közvetlenül jelezhetők – így minden alkalmazott mindig és mindenhol naprakész információkkal fog rendelkezni.

Interaktív bolti élmények: Elo-Touch

Az Elo I-sorozat interaktív címkézési megoldása összeköti a hagyományos érintőképernyős számítógépet és a felhőalapú vezérlőszoftvert. Az interaktív Elo érintőképernyők virtuális értékesítőként működhetnek az üzletekben, és a vásárlók számára élménydús és informatív utazássá változtatják a vásárlási élményt.

A polcokon, a polcok közötti eladótérben vagy az értékesítési pontokon elhelyezett Elo I-sorozat Bluetooth-on, NFC-n vagy RFID-n keresztül kommunikál a vásárlókkal, és nagyfelbontású grafikáknak köszönhetően hálózatba kapcsolt márka-élményt nyújt. Az EloView lehetővé teszi, hogy a meglévő mobil alkalmazásokat, például a termékmárkák alkalmazásait, a felhőn keresztül az I-sorozat képernyőire küldjék, és így a helyszínen használják. A termék mellett videók, infografikák vagy egyéb promóciós ajánlatok is megjeleníthetők. Az interaktív feliratok innovatív kommunikációs lehetőségeket is kínálnak, így felhasználhatók önkiszolgáló formában is. Ez újfajta kiskereskedelmi élményt teremt közvetlenül a vásárlói döntés helyszínén.

Az EloView szoftver bolti információkat is szolgáltat, melyek segítségével a reklámtervezés során célzott akciókat lehet végrehajtani a legnagyobb mennyiségben értékesített termékek nyomon követése alapján. Mivel az interaktív érintőképernyő felszerelési lehetőségeit a kiskereskedelmi környezet és a folyamatos nyilvános használat igényeinek kielégítésére tervezték, az Elo I-sorozat garantálja a kereskedelem megbízhatóságát.

SCREEENR

VÁSÁRLÁSI DÖNTÉS TOVÁBBI ONLINE KERESÉS NÉLKÜL

Szoftveres megoldás digitális reklámtáblákhoz

A SCREEENR segítségével az AISS olyan platformot kínál az üzletekben elhelyezett televíziókon, érintőképernyőkön, táblagépeken, okostelefonokon vagy más mobil eszközökön megjelenő tartalmak és interaktív segédrendszerek központi kezeléséhez, amelyek megkönnyítik a vásárlók számára a vásárlási döntést a helyhez kötött kiskereskedelemben, és hasznos statisztikákat szolgáltatnak a vásárlói magatartásról. Ahelyett, hogy otthon a számítógépen vagy a saját okostelefonon kutatnánk a kívánt termék után, az intelligens asszisztencia rendszerek átveszik a vásárlók és az üzletben dolgozó eladók számára a támogató értékesítési tanácsadást. Ily módon a támogatott online kutatást a helyhez kötött boltban kínálják, és egyszerűen egy platformról kezelik.

A SCREEENR-t egy olyan tartalomkezelő rendszer (CMS) jellemzi, amely nagyon intuitívan használható, és lehetővé teszi, hogy a legkülönbözőbb interaktív tartalmak sokféle végberendezésen lejátszódjanak. Mindezt távolról, különböző helyszíneken és pillanatok alatt. Ily módon érintőképernyő funkcióval ellátott és érintés nélküli digitális vevőmegállók is integrálhatók, amelyek a legkülönbözőbb kiskereskedelmi ágazatokban (élelmiszer-kiskereskedelem, elektronikai cikkek kiskereskedelme, pékség, hentesüzlet) reklámkijelzőként alkalmasak.

A terméktanácsadó az Ön egyedi igényeinek megfelelően testre szabható. Használhatja a már meglévő képernyőket, vagy integrálja valamelyik hardveres megoldásunkat. Bízunk benne, hogy személyre szabott koncepciót dolgozhatunk ki Önnek. Nem biztos abban, hogy melyik terméktanácsadó a legjobb az Ön számára, és hogy a meglévő infrastruktúrája elegendő-e? Örömmel segítünk!

Legyen szó helyek közötti, az üzleten belüli TV-megoldásokról, személyre szabott információs képernyőkről, hatékony árcímkeként használható LCD-videósávokról, vagy interaktív, érintőképernyős megoldásokról a kiskereskedelmi üzlethelyiségek számára – a digitális reklámtábla-megoldások figyelemfelkeltő módon jelenítik meg a hirdetési üzeneteket, és innovatív kiskereskedelmi élményt nyújtanak a helyhez kötött kiskereskedelemben.