Be Smart(bin)! - Egyszerű logisztikai menedzsment a SmartBin Flex és a SmartLabel segítségével

Az optimális időgazdálkodás lehetőséget ad arra, hogy kitűnjünk a versenytársak közül. Ezt teszik lehetővé a SmartBin Flex és a SmartLabel termékek: az automatizált készletfeltöltési rendszer és a zökkenőmentes rendeléskezelés biztosítja, hogy általánosságban javuljanak a vállalat logisztikai folyamatai. A PDi Digital cég hardveres kínálatának középpontjában a SmartBin Flex és a SmartLabel áll, amelyek együttesen forradalmasítják a raktárban a termékigény felmérésétől a rendelésen át a készletfeltöltésig vezető utat.

SmartBin Flex - A hagyományos tárolóktól az egyedi leltárkezelésig

A SMARTBIN FLEX JELLEMZŐI:
  • Teljesen automatikus 24/7 működés
  • Súlyérzékelők készletellenőrzéshez
  • A vezeték nélküli kapcsolatnak köszönhető mobilitás
  • Hibabiztosság
  • Teljes rendelési ciklus ellenőrzése
  • Ellátás közvetlenül az összeszerelési pontokon
  • ARIMS - hozzáférés az irányítási szoftverhez

Automatikus készletgazdálkodás - Hogyan működik a feltöltési folyamat?

Automatisches Bestandsmanagement – Wie funktioniert der Restock-Prozess?

A SmartBin Flex rugalmas alkatrészként integrálódik az összeszerelési munkaállomás rendszerébe, és a súlyérzékelők folyamatosan figyelik a készletet. A vezérlőadatokat folyamatosan elküldi a Bossardnak rádiókapcsolaton keresztül. Ha logisztikai szűk keresztmetszetek lépnek fel, és elérik a megállapított minimális készletszintet, elindul az automatikus újratöltési megrendelés, és azt továbbítják a szállítónak. A szállító ezután szállítja a megrendelt termékeket az ügyfélnek. Ez a folyamat minden egyes alkalommal újra elindul, amikor az anyagok vagy termékek elfogynak, így többé nem kell aggódni a lehetséges szűk keresztmetszetek miatt.

A használatának előnyei:

  • Rövidebb rendelési és szállítási idők
  • Csökkentett készlet, kevesebb helyigény
  • Kézi beavatkozás nélküli munkafolyamat
  • Karbantartásmentes
  • Gyors proaktív reagálás a kereslet változásaira
  • Csökkentett működési költségek
  • Teljes megbízhatóság

SmartLabel - Intelligens címkék a termékinformációk kezeléséhez

A SmartLabel jellemzői egy pillantásra
  • Vizuális ellenőrzés
  • Vezeték nélküli és mobil
  • Alkalmazkodóképesség a meglévő infrastruktúra használatakor
  • Valós idejű adatok
  • A teljes rendelési ciklus ellenőrzése

A rendelési folyamat illusztrációja a SmartLabel segítségével

Veranschaulichung des Bestellablauf mit dem SmartLabel

Ha a készlet mennyisége elérte az előzetesen meghatározott minimális értéket, a megrendelés gomb megnyomásával egyszerűen leadható az újratöltési rendelés. A rendszer automatikusan továbbítja az adatokat a rendelést feldolgozó szállítónak. A SmartLabelen folyamatosan látható a rendelés állapota és a szállítási dátum. Megállapodás függvényében a termékeket a beérkező áruk osztályára vagy közvetlenül az összeszerelő munkahelyre szállítják.

A SmartLabel előnyei:

  • Közvetlen rendelés - folyamatok racionalizálása az összeszerelés helyszínén
  • Átláthatóság: Bizalom és biztonság
  • Karbantartásmentesség
  • Költségcsökkentés
  • A belső hatékonyság növelése
  • Megnövekedett nyereségesség
  • Több idő az alapvető üzleti feladatokra

Be Smart(bin)!

A SmartBin és a SmartLabel intelligens ipari megoldások két dolgot egyesítenek: a digitalizáció iránti igényt az iparban és a logisztikai ágazatban, valamint a megfelelő időt. Győződjön meg a hardveres megoldásokról, amelyek a megfelelő szoftverrel együtt forradalmasítják a logisztikai menedzsmentet. Felismerte a SmartBin Flex és a SmartLabelben rejlő lehetőségeket, és érdeklődik a bemutatott termékek iránt? Vegye fel velünk a kapcsolatot, szívesen adunk tanácsot!