COVID-19: Hozzáférési korlátozások a kiskereskedelmi ágazatban
A német kormány a szövetségi államokkal együtt úgy döntött, hogy enyhíti a korlátozásokat a Corona terjedésének megfékezése érdekében. Április 20. óta például országszerte - kevés kivételtől eltekintve - újra kinyithatnak a 800 négyzetméteres üzleteket. Mindazonáltal minden kiskereskedőnek gondoskodnia kell a biztonsági és higiéniai óvintézkedések betartásáról. Az egyes személyek közötti 1,5 méteres távolságon túlmenően például az NRW-i koronavédelmi rendelet kimondja, hogy az üzletben egyidejűleg jelen lévő vásárlók száma nem haladhatja meg az egy személyt tíz négyzetméterenként. Bajorország szövetségi állam szigorúbb követelményeket támaszt, és az üzletben tartózkodó látogatók számának felső határaként 20 négyzetméterenként egy személyt javasol.

A megoldás: Ügyfélforgalom-kezelés digitális ügyfélmegállítóval
Miután az iparban és az üzleti életben enyhítették a COVID-19 korlátozásokat, számos kiskereskedelmi vállalat szembesül új kihívásokkal: hogyan tudom biztosítani a vásárlók közötti minimális távolságot, és hogyan szabályozhatom a boltban lévő emberek számát? Míg a minimális távolságot általában a padlón lévő jelölések teszik egyértelművé, az e-shelf-labels egy olyan intelligens rendszert kínál, amellyel a be- és kijáratnál mérni lehet a vásárlók áramlását, és a digitális ügyfélmegállítókat vagy alternatív digitális feliratokat jelzőlámpaként használva tájékoztathatják a vásárlókat, hogy beléphetnek-e az üzletbe vagy várakozniuk kell a bejáratnál.
Az e-shelf-labels intelligens ügyfélforgalom-kezelése érzékelőkkel figyeli, hogy hány vásárló tartózkodik aktuálisan a boltban, és továbbítja ezeket az információkat a szoftverhez. Ez összehasonlítja az adatokat az előre meghatározott maximális vásárlószámmal, és továbbítja a megfelelő jelet a kijelzőre.
Ha elértük a megjelölt maximális létszámot, a digitális ügyfélmegállítón megjelenő STOP jelzés vagy a jelzőlámpa piros jelzése azt mutatja, hogy az ügyfélnek az üzlet előtt kell várnia. Ha egy vásárló elhagyja az üzletet, a Covid-jelzőlámpa kijelzője GO / Szabad jelzést ad vagy a jelzőlámpa zöldre vált. A megjelenített tartalom egyedileg és az Ön vállalati arculatának megfelelően tervezhető meg egy igény szerinti tartalomkezelő (Content on Demand) rendszeren keresztül, és kiegészíthető további információkkal, például reklámokkal vagy hírekkel.
- Könnyen telepíthető és használható
- Állandó információ az üzlet vásárlóforgalmáról
- Átláthatóság az ügyfelek és az alkalmazottak számára
- A munkatársak munkaterheinek csökkentése a digitális feliratok segítségével
- Érthető és intuitív tervezés („Covid jelzőlámpás rendszer”)
- Az alkotórészek a COVID-19 után is használhatók

A rendszer telepítése egyszerű és nem igényel különösebb szaktudást. Ha rendelkezik internet-hozzáféréses helyi vezeték nélküli hálózattal (wifivel) és szabványos hálózati kapcsolatokkal, akkor boltja alkalmas az intelligens ügyfélforgalom-kezelés megvalósítására. A tartalom megjelenítésére gyakorlatilag bármely HDMI-csatlakozású monitor vagy TV használható. Ha az általunk ajánlott digitális ügyfélmegállító helyett a már meglévő kijelzőit szeretné használni, akkor a rendszerben található érzékelők és szoftverek mellett médialejátszóra is szükség van, amelyet szívesen biztosítunk Önnek a csomagban. Az érzékelők száma a bolt felépítésétől függ. Ha a bejárat és a kijárat azonos, egy érzékelő elegendő, ha a bejárat és a kijárat különböző, akkor két érzékelőre van szükség.
A kijelzők tartalma, valamint a hozzáférési beállítások adminisztrációja (pl. a határérték beállítása) könnyen kezelhető és szerkeszthető egy felhasználóbarát webes felületen keresztül. Tervezze meg a sablonokat a vállalati arculatának megfelelően, és adjon hozzá egyedi tartalmat: reklámokat, kedvezményes akciókat, bolti- vagy általános híreket! Ha a digitális ügyfélmegállítót egyben hirdetési felületként is használja, lerövidítheti a vásárlók számára az üzlet előtti várakozás idejét.
GALÉRIA
A Covid után: Vásárlási élmény és interaktív terméktanácsadás
Az érzékelők és a kijelzők a COVID-19 járvány után is ésszerűen integrálhatók az üzletek infrastruktúrájába. Míg az érzékelők statisztikai célokból továbbra is mérhetik az ügyfélforgalmat, a digitális hirdetőtábla használható például modern reklámhordozóként vagy interaktív terméktanácsadóként. Könnyítse meg ügyfelei számára az azonnali döntéshozatalt, és tegye feleslegessé, hogy online böngésszenek a keresett árucikk után! A virtuális értékesítési tanácsadók a kijelzőn vagy az érintőképernyőn megadják a kívánt termékkel kapcsolatos alapvető információkat. Az e-shelf-labels digitális árcímkéihez való csatlakozásnak köszönhetően a címkékbe épített LED-ek villogása jelzi a termék helyét, így elkerülhető a hosszas keresgélés és vásárlás esetleges megszakítása.
Egyéb témák
- Elektronikus árcédulák
Az e-ink technológiával ellátott elektronikus árcédulák könnyen olvashatók, egyszerűen telepíthetők és az NFC technológiával egyetemesen használhatók.
- Digitális hirdetőtábla / digitális ügyfélmegállító
Ideális hardveres megoldás az interaktív terméktanácsadó szoftverhez: A digitális reklámtábla 43 hüvelykes Full HD kijelzővel - az ideális eszköz új ügyfelek szerzéséhez.
- Value Added Features
Ideális hozzáadott értékű funkciók a digitális kijelző alkalmazásokhoz: Értéknövelő funkciók, például mobilfizetési rendszerek vagy automatikus, valós idejű leltárkezelés.