Az e-shelf-labels értéknövelő funkciókat kínál az Ön digitális feliratozási alkalmazásához.
Az e-shelf-labels az Ön partnere, ha a digitális hálózaton keresztül innovatív kereskedelmi élményt szeretne nyújtani a bolti kereskedelemben. Minden digitális kijelző alkalmazáshoz megfelelő szoftver- és hardvermegoldást, valamint az Ön egyedi alkalmazási területéhez illő értéknövelő funkciókat kínálunk.
Az e-shelf-labels digitális feliratok megoldási spektruma a digitális árjelzőktől az érzékelővel vezérelt digitális feliratokig terjed, amelyek alkalmasak kiskereskedelmi, szállodai és gasztronómiai környezetben, valamint ipari, épületkezelési és tömegközlekedési alkalmazásokban.
Digitális feliratozási megoldások az e-shelf-labels
Az e-shelf-labels tanácsot ad Önnek az Instore TV megoldásokról, a személyre szabott infoképernyőkről, a modern videósávokról (VUSION Rail, Shelfvision vagy LCD Shelf Displays) és a non-stop működésű stretch displayekről, a piacon egyedülálló, 71 cm-es vagy 96,5 cm-es szélességű formátumban. Partnerünkkel, a BenQ-val együttműködve akár 218,5 cm-es infoképernyőket is kínálunk. Portfóliónk rendkívül hatékony E-Ink kijelzőmegoldásokat kínál például digitális ajtótáblákhoz, amelyek vezetékelés nélkül, WLAN és LTE segítségével frissülnek, vagy napelemmel telepítettek, így gond nélkül használhatók kültéri és ipari területeken. Nagy felbontású LCD érintőképernyős megoldásaink különösen alkalmasak interaktív kioszkmegoldásokként, amelyek virtuális értékesítési tanácsadóként működnek az ügyfelek és az alkalmazottak között a bolti kereskedelemben.
- Elektronikus árcédulák
- Instore TV megoldások
- Interaktív videósávok
- Stretch kijelzők
- Vezeték nélküli E-Ink kijelző megoldások
- Digitális térkezelés
- LCD touch megoldások (virtuális értékesítési tanácsadók)
Értéknövelő funkciók a digitális jelzőrendszer alkalmazásához
Scan, Pay and Go: Fizessen kényelmesen Self-Scan módszerrel
Az e-shelf-labels a Shopreme cégekkel együttműködve központi fizetési megoldást kínál a digitális címkék telepítésével, amely forradalmasítja a vásárlási élményt, és lehetővé teszi a teljesen automatizált fizetést. Ha a kereskedők elektronikus polccímkéket használnak, a vásárlók közvetlenül a polcnál is fizethetnek - mindössze annyit kell tenniük, hogy beolvassák az elektronikus polccímkén található QR-kódot. A kívánt termékek a kosárba helyezhetők és rugalmasan fizethetők bármikor, függetlenül attól, hogy a vásárló éppen hol tartózkodik az üzletben.
- Self-scanning: mobilfizetés
- Innovatív vásárlói élmény
- Helytől/időponttól független fizetés a boltban
- Minimálisra csökkenti a vásárlás megszakításának előfordulását
- Maximális ügyfélközpontúság

A polcra telepített mobilfizetési megoldásnak köszönhetően nincs szükség többé a pénztárnál történő fizetésre és hosszadalmas sorban állásra, amely gyakran akár a vásárlók vásárlástól való elállásához vezet.
QR-kódos fizetés, NFC-megoldások: az e-shelf-labels a mobilfizetési megoldások széles skáláját kínálja Önnek, amelyek a ruházati üzletekben a fashionTAG-ekkel, a szupermarketben az elektronikus polccímkékkel a hálózatba kapcsolva nagyobb kényelmet nyújtanak a vásárlók számára.
Captana: Polcmonitorozás a leltár valós idejű áttekintéséhez:
A jól működő készletgazdálkodás alapfeltétele a készlethiány elkerülésének, ami által versenyképesek maradhajunk. A SES-imagotag által kifejlesztett "Captana" automatizált, valós idejű polcfelügyelet az elektronikus polccímkékkel együtt garantálja a polcok átfogó, valós idejű átláthatóságát. A gépi tanulás segítségével a Captana képes digitálisan felismerni és valós időben jelenteni az üres polcokat és azokat a termékeket, amelyek nem a helyükön vannak. Az elektronikus polccímkék segítségével minden árucikket egyedileg összekapcsolnak egy digitális polccímkével, így a polcot a biztonsági kamerák érzékelői beolvashatják. A rögzített adatokból valós időben elkészül a polc állapotának planogramja.
- Valós idejű készlet áttekintés
- Forgalomnövekedés: nincsenek üres polcok.
- Geolokáció a ShelfWatch alkalmazáson keresztül
- Költségcsökkentő készletgazdálkodás
- A kihelyezések megjelenítése

Automatikus polcfelügyelet
A Captana automatikus polcfelügyelete biztonságos raktárkészlet-áttekintést garantál, és lehetővé teszi a készletek nagymértékű optimalizálását: a Captana közvetlenül a polcok alaprajzán érzékeli és jelöli a készlethiányos árukat. (On-Shelf Availability).
Az alkalmazottak azonnal értesítést kapnak a kéziszámítógépükön keresztül, és így lokalizálással közvetlenül navigálhatók a cselekvés helyére. Ez értékes időt takarít meg a személyzetnek, amelyet más munkaterületekre lehet befektetni.
SCREEENR: Platform interaktív terméktanácsadási rendszerekhez a helyhez kötött kiskereskedelemben
Ajánlja fel vásárlóinak az e-kereskedelem előnyeit a helyhez kötött kiskereskedelemben: ahelyett, hogy saját maguknak kellene online kutatást végezniük, intelligens asszisztencia-rendszerek veszik át a vásárlók és az üzletben dolgozó eladók számára a támogató értékesítési tanácsadást. A SCREEENR szoftvermegoldás alkalmas az üzletben elhelyezett televíziókhoz, érintőképernyőkhöz, táblagépekhez vagy okostelefonokhoz, és lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy konkrét termékeket keressenek. A virtuális értékesítési tanácsadók a kijelzőn/érintőképernyőn keresztül nyújtanak alapvető információkat a kívánt cikkről, így a vásárlási döntés közvetlenül az üzletben hozható meg. Alternatívaként a SCREEENR használható egyéb tartalmak központi gyűjtésére, létrehozására és kezelésére az összes digitális kijelző eszköz számára.

Célzott termékkeresés online kutatás nélkül
A SCREEENR digitális kijelző platform tartalmazza a Content Designer területeket a tartalom létrehozásához a drag-and-drop elv alapján, a Content Manager-t a tartalom központi kezeléséhez a felhőben és a Player Element-et a tartalom stabil lejátszásához az összes kijelzőn. E három területre alapozva a SCREEENR használható vonzó digitális kijelzőtartalmak, valamint interaktív segédrendszerek létrehozására és kezelésére.
Még nem tudja, melyik a megfelelő hozzáadott értékű funkció az Ön digitális kijelzőalkalmazásához, és egyéni tanácsra van szüksége? Vegye fel velünk a kapcsolatot - várjuk e-mailjét vagy hívását.
Egyéb témák
- Cloud Megoldások
Használja a VUSION Cloudot biztonságos felhőplatformként az elektronikus árcédulák hatékony kezeléséhez és felügyeletéhez a boltban, hogy adataihoz bármikor rugalmasan hozzáférhessen.
- SmaSS Middleware
Az SmaSS egy olyan middleware-megoldásra utal, amely összekapcsolja az Ön mögöttes adatbázisát az e-shelf-labels elektronikus címkézési rendszerrel.
- SAP ERP - E-ink Label Add-on
Az SAP ERP - E-ink Label Add-on lehetővé teszi, hogy elektronikus címkéinket az SAP rendszeréből kezelje. Az Ön előnye: Egyszerű munkafolyamatok, címkekezelés az SAP-ban, Ipar 4.0 és valós idejű adatok.