Cloud – a sikeres digitális vállalat alapja
Az e-shelf-labels az Ön partnere, ha a digitális hálózaton keresztül omnichannel élményt szeretne nyújtani a bolti kereskedelemben. Az Ön cégének igényeihez és infrastruktúrájához igazodó hardver- és szoftver megoldásokat kínálunk. Felhőmegoldásainkkal-és szolgáltatásainkkal biztonságosan rögzítheti és összekapcsolhatja adatait, rugalmasan reagálhat, és így versenyképes maradhat a digitalizált gazdaságban. Az informatikai rendszerek terén szerzett sokéves tapasztalatunknak köszönhetően megújítjuk ügyfeleink munkafolyamatait, és garantáljuk az adatbiztonságát.

A Cloud-Computing (adatfelhő / számítógépes felhő) kifejezés az alkalmazások, platformok, adattárolás, operációs rendszerek és egyéb számítástechnikai erőforrások internetalapú szolgáltatását jelenti, és ezért nem a helyszíni infrastruktúrán keresztül fut.
A felhő használata lehetővé teszi, hogy az adatok több számítógépen is elérhetőek legyenek, így a felhőszerverben lévő információk távolról is ugyanolyan rugalmasan elérhetőek. A felhő a saját hálózaton belüli szerverhez hasonlóan VPN vagy egyéb biztonságos kapcsolaton keresztül, távoli asztalon keresztül érhető el.
A Cloud technológia előnyei
A felhőmegoldás alapjaiban forradalmasítja a vállalatok működését, mivel az adatok felhőben történő kezelése jelentős előnyöket biztosít a vállalat számára: Nem igényel előzetes költséges beruházásokat a helyi számítógépes és szoftveres struktúrában. A legnagyobb előnye a helytől független felhőkapcsolat. Az adatokhoz való korlátlan hozzáférés - bárhol és bármikor - megkönnyíti a távoli helyszínek közötti együttműködést is. A biztonságos felhőalapú tárolás garantálásához a hozzáférési jogok egyértelmű ellenőrzésére van szükség. Az igénybe vett felhőszolgáltatásokat vezető nemzetközi felhőszolgáltatók üzemeltetik, és megfelelnek az összes szabványos informatikai biztonsági és adatvédelmi követelménynek. Ezenkívül a felhőben külön-külön konfigurálhatóak az írási vagy olvasási jogosultságok, és így egyedileg meghatározható, hogy mely alkalmazottak milyen adatokhoz férhetnek hozzá.
Vusion Cloud platform a digitális árcédulák felügyeletére és ellenőrzésére
A VUSION Cloud segítségével biztonságos felhőplatformot kap az elektronikus árcédulák hatékony kezeléséhez és felügyeletéhez az üzletében. A kapcsolat egy dokumentált REST API-n keresztül történik, így a VUSION Cloudban lévő adataihoz bárhonnan és bármikor rugalmasan hozzáférhet.
Felhőalapú kiskereskedelmi árautomatizálási és IoT menedzsment megoldás: VUSION Retail IoT Platform

Adatintegráció a Vusion címkékhez
A VUSION Retail IoT platform a leghatékonyabb ESL technológiát kombinálja az IoT kis energiaigényű kommunikációs infrastruktúrákkal, nagy felbontású színes kijelzőkkel, érzékelőkkel, valamint aktív NFC-vel és LED világítási rendszerekkel.
A VUSION Retail IoT platform használata rugalmas és hatékony adatintegrációs megoldást garantál Önnek a VUSION címkékhez, amely lehetővé teszi a különböző forrásokból, például ERP-ekből, e-kereskedelmi platformokból vagy POS-rendszerekből származó adatok kezelését.
Integrált VUSION Display Manager: valós idejű áttekintés az áruházi tevékenységekről
Az integrált VUSION Display Manager biztosítja, hogy az árak és a termékinformációk szinkronban legyenek az online, az üzletben vásárlók és a személyzet számára. A műszerfalak és statisztikák valós idejű áttekintést nyújtanak az áruházi tevékenységekről és az infrastruktúra állapotáról. Az integrált felügyeleti eszközzel, amely azonnal észleli a szokatlan eszköz- vagy infrastruktúra-viselkedést, a problémák és a téves információk közvetlenül orvosolhatók, garantálva a frissített (ár)információkat az áruházban.
- Helytől és időtől független üzletvezetés
- Rugalmas árautomatizálás és promóció
- Az integrált felügyeleti eszköz felismeri a félretájékoztatást
- Az üzletek összes tevékenységének áttekintése
- Egyszerű JavaScript a megjelenítéshez és feldolgozáshoz
- Többáramlatú adatgyűjtés és integráció
- Egyszerű integráció a rendszerébe: JSON API /Flat File (CSV/XML)
VUSION Display Manager - Integrált webes eszköz a gyors címkejelöléshez
A VUSION Display Manager abban is segít, hogy lépést tartson az online és offline verseny dinamikus árváltozásaival. A digitális árcédulák tartalmának egyszerű frissítésével mindig a legfrissebb árakat garantálhatja ügyfeleinek.
Az integrált webes eszközzel rugalmasan testreszabható sablonokat hozhat létre az összes olyan áruházi termékhez, amely elektronikus árcédulával rendelkezik, így a címkék másodpercek alatt felcímkézhetők és frissíthetők.

Kérdése van a felhőrendszerekkel kapcsolatban? Szívesen adunk tanácsot az Ön egyedi felhőmegoldásával kapcsolatban!
Egyéb témák
- SmaSS Middleware
Az SmaSS egy olyan middleware-megoldásra utal, amely összekapcsolja az Ön mögöttes adatbázisát az e-shelf-labels elektronikus címkézési rendszerrel.
- Value Added Features
Ideális hozzáadott értékű funkciók a digitális kijelző alkalmazásokhoz: Értéknövelő funkciók, például mobilfizetési rendszerek vagy automatikus, valós idejű leltárkezelés.
- SAP ERP - E-ink Label Add-on
Az SAP ERP - E-ink Label Add-on lehetővé teszi, hogy elektronikus címkéinket az SAP rendszeréből kezelje. Az Ön előnye: Egyszerű munkafolyamatok, címkekezelés az SAP-ban, Ipar 4.0 és valós idejű adatok.