Elektronikus árcédulák a Dr. Max Group számára
Ha gyógyszertárakra gondolunk, akkor a Dr. Max jut eszünkbe: a Dr. Max Group Európa második legnagyobb gyógyszertárlánca, több mint 2000 gyógyszertárral nyolc európai országban. Székhelye Prágában található. A Dr. Max gyógyszertárak különösen elterjedtek a közép- és kelet-európai országokban, ahol az egészségügyi rendszer fontos részét képezik. Stratégiai partnerség keretében több mint 1000 fiókot szerelnek fel elektronikus polc címkékkel és a felhőalapú VusionCloud platformmal. Helyi „hozzáadott értékű partnerként” az e-shelf-labels felelős a helyszíni technikai megvalósításért – a tervezéstől és integrációtól a folyamatos támogatásig.

Az e-polc címkék integrálásával a Dr. Max Group fontos lépést tett gyógyszertárhálózatának digitalizálása felé. A központilag vezérelt, automatizált árképzés csökkenti a manuális munkát és tehermentesíti a helyszínen dolgozókat. Ugyanakkor a vásárlók is profitálnak: az időmegtakarításnak köszönhetően a gyógyszertári csapat több időt fordíthat a személyes és szakértői tanácsadásra.
A digitalizálás révén megnövekedett hatékonyság
A „VusionCloud” szoftverrel a Dr. Max Group egy hatékony eszközzel rendelkezik az üzleteiben található hálózati eszközök zökkenőmentes kezeléséhez és felügyeletéhez, ami megkönnyíti a napi munkamenetet. Ezen felül az árváltozásokhoz és kedvezményes akciókhoz való automatikus alkalmazkodás jelentősen csökkenti a hibaarányt, így az árcédulák megbízhatóbbak és átláthatóbbak lesznek, ami lehetővé teszi a vállalat számára, hogy gyorsan és rugalmasan reagáljon a piaci változásokra.
Végrehajtás 2026 végéig
Végrehajtás 2026 végéig A mai napig már több mint 220 fiókot szereltek fel az új rendszerrel, és a végrehajtás várhatóan 2026 végére fejeződik be az összes 1000 helyszínen. A megvalósító csapat Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Romániában, Szerbiában és Olaszországban fog dolgozni. Ez a nemzetközi partnerség aláhúzza a digitális megoldások növekvő jelentőségét a gyógyszertári környezetben, különösen egy olyan időszakban, amikor a hatékonyság, a rugalmasság és nem utolsósorban az ügyfélközpontúság egyre fontosabbá válik.
