Captana: Intelligens polcmegfigyelés a valós idejű áttekintéshez
Nincs többé üres polc a boltban. A megbízható raktárkészlet-gazdálkodás elengedhetetlen feltétele annak, hogy vállalkozása elkerülje az üres polcokat, és ezáltal versenyképes maradjon. A kereskedelem mellett az iparban is szükség van optimális és megbízható anyagellátásra: ahhoz, hogy a munkavégzés folyamatos legyen, állandó anyagellátás és pontos készletgazdálkodás szükséges. A raktárkészlet áttekintésére és valós idejű adatkezelésre fejlesztette ki a SES-imagotag a Captana automatizált polcmegfigyelést.
- On-Shelf-Availability: biztonságos, valós idejű készlet áttekintés
- A készlethiányos helyzetek minimalizálása
- A kihelyezések megjelenítése
- Költségcsökkentő készletgazdálkodás
- Geolokáció/ földrajzi helymeghatározás a ShelfWatch alkalmazásban
- Több idő a személyzet számára
- A forgalom tényleges növekedése
Az automatikus polcmegfigyelő rendszer felismeri az üres polcokat, illetve a polcokon hibásan elhelyezett termékeket.

A polccímke és a termék összekapcsolása
A gépi tanulás segítségével a Captana képes digitálisan felismerni és valós időben megjelenteni az üres és készleten kívüli tételeket. Az elektronikus árképzés minden egyes árucikket egyedileg összekapcsol egy digitális polccímkével, így a polcok adatait beolvashatják a biztonsági kamera érzékelői.
A rögzített adatokból valós időben elkészül a polc állapotának planogramja. Ezek az adatok hőtérképen is megjeleníthetők.
A földrajzi helymeghatározás időt takarít meg a személyzet számára
Az automatikus polcfelügyelet közvetlenül a polcok vizuális képén észleli és jelzi a hiányt (On-Shelf Availability). Az egyes termékekhez való pontos és egyedi illesztés eredményeként a hiányzó készlet helyzete pontosan és vizuálisan naplózható. Így még a digitális címke kézzel történő beolvasása sem szükséges, mivel az alkalmazottak az okostelefonjukon lévő ShelfWatch alkalmazásból azonnal értesítést kapnak, és a földrajzi helymeghatározáson keresztül navigálhatnak a megfelelő helyszínre.

Captana rendszerarchitektúra

A készlethiány minimalizálása és a felesleges raktározási költségek elkerülése
Az automatizált polcfelügyelet használatával minimalizálható a készlethiány, ami növeli a vásárlók elégedettségét. Minden vállalkozás számára fontos a készletek értékének optimalizálása, a felesleges készletfelhalmozás és az azzal járó magas raktározási költségek elkerülése. A Captana rendszer valós idejű és teljes átláthatóságot biztosít, így a készletszintek alacsonyan tarthatók anélkül, hogy a szállítási kapacitását korlátoznák. Az On-Shelf Availability a hatékonyság növelését és a költségek csökkentését szem előtt tartva optimalizálja a vállalkozás rendelkezésre állását.


Captana automatizált polcfelügyelet a gyakorlatban
Captana automatizált polcfelügyelet a szupermarketben
Kiskereskedelmi környezetben az automatizált polcfelügyelet a következőképpen működik: a vásárló levesz a polcról egy terméket, amiről az alkalmazott az okostelefonjára vagy személyi digitális asszisztensére (PDA) értesítést kap.
Az alkalmazott ezután egy digitális térképen pontosan látja, hogy az üzletben melyik helyen melyik terméket kell feltölteni vagy újrarendelni. Így a személyzet közvetlenül reagálhat, és elkerülheti az üres polcokat.
Szeretné integrálni az infrastruktúrájába a Captana-t a megbízható készletnyilvántartás érdekében? Szívesen adunk tanácsot Önnek arról, hogyan alkalmazhatja ezt az értéknövelt funkciót a digitális árképzéshez az Ön kiskereskedelmi vagy ipari környezetében. Kattintson a kapcsolatfelvételre!
Egyéb témák
- SmaSS Middleware
Az SmaSS egy olyan middleware-megoldásra utal, amely összekapcsolja az Ön mögöttes adatbázisát az e-shelf-labels elektronikus címkézési rendszerrel.
- Scan & Go - fizetés a polcon
Fizessen a polcon. Kombinálja a digitális árcédulákat egy olyan mobilfizetési megoldással, amely innovatív vásárlási élményt nyújt ügyfeleinek & lehetővé teszi a teljesen automatizált számlázást.
- Screeenr
A Screeenr a digitális táblák és interaktív terméktanácsadók központi kezelésének digitális platformja.