Az ESL hatékony kezelése és ellenőrzése a SmaSS Middleware segítségével
Az SmaSS a "Smart Signage System" rövidítése, és olyan middleware-megoldást jelent, amely összekapcsolja az Ön MES- vagy ERP-rendszerét az elektronikus polccímke-rendszerrel. Az információk megjelenítéséhez különböző adatforrások és vizualizációs technológiák integrálhatók. A kijelzők formájában megjelenő IoT-eszközök csatlakoztatása is könnyen megvalósítható a middleware-nek köszönhetően. A SmaSS Middleware az adatokat további értékelésre jelentésként vagy további feldolgozásra számítógépes olvasásra alkalmas formátumban teszi elérhetővé.
A SmaSS middleware minimalizálja a hozzá rendelt megjelenítési rendszer összetettségét, ezzel javítja a folyamatos rendszerfelügyeletet. Növelje hatékonyságát és csökkentse a meglévő folyamatok hibaszázalékát! Az előre meghatározott KPI-k biztosítják a folyamatok fenntartható optimalizálását.
- Egyszerű integráció a Click & Install-nak köszönhetően
- Többnyelvűség és több kliens kezelő képesség
- Skálázhatóság
- Responsive Web UI
- Cloud vagy helyszíni rendszerek
- Egyszerű bővítés adatforrásokkal és megjelenítési típusokkal
- Folyamatos fejlesztés
Mi az a middleware?
A middleware kifejezés először 1968-ban jelent meg a NATO Software Engineering Konferencia után készült jelentésben. A kifejezés azonban csak az 1980-as években vált általánossá. Abban az időben a middleware elsősorban olyan megoldásokat jelentett, amelyek az újabb alkalmazások és a régebbi rendszerek közötti kompatibilitást biztosították. A middleware-t webkiszolgálókban, alkalmazáskiszolgálókban, tartalomkezelő rendszerekben és más alkalmazásfejlesztési és telepítési eszközökben használják. A köztes szoftverek interfészt biztosítanak az operációs rendszer alapvető funkciói számára, kiegészítve az operációs rendszer alkalmazásprogramozási interfészét (API).
A middleware kifejezés tehát olyan szoftverre utal, amely hídként szolgál a különböző rendszerek és alkalmazások között, és a vállalat egyes rendszerei közötti közvetítőnek tekinthető. A köztes szoftverek lehetnek saját üzemeltetésűek vagy felhőalapúak.
Egy bázis számos lehetőséggel

A SmaSS middleware az e-ink címkék rendszeréhez vagy adatbázisához való csatlakozás alapja. Az alkalmazási területtől függően a SmaSS különböző eszközökkel és keretrendszerekkel rendelkezik.
A SmaSS Middleware jelenleg három alkalmazási területen érhető el: ipar és logisztika, szálloda és gasztronómia, valamint szobafeliratozás.
SmaSS Logistics
A SmaSS Logistics middleware ideális megoldás ipari alkalmazásokhoz. Hozzon létre interfészt az SAP ERP rendszere között, és optimalizálja folyamatait, eszköz kihasználtságát és raktározását. Az összetett folyamatok könnyen vizualizálhatók az alkalmazottak számára. Használja a rendszerfelügyeletet a problémák korai felismeréséhez. Ez lehetővé teszi a hatékony munkavégzést a modern logisztikában.
SmaSS Catering
A SmaSS Catering az Ön tárolt adatbázisa alapján teszi lehetővé az intelligens foglalást és menütervezést valamint a büfé feliratozását - a felhőalapú számítástechnikának köszönhetően zavartalanul, több fiókban is. A SmaSS Catering a middleware megoldás az Ön étterme vagy szállodája számára. E-Ink kijelzőinken az étel- és asztalfoglalások kezelése és megjelenítése mellett lehetősége van arra is, hogy QR-kódon vagy NFC-n keresztül reklámokat vagy további információkat adjon vendégeinek, például allergénekre vagy az étterem nyitvatartási idejére vonatkozóan.
SmaSS Office
Adatforrásának (pl. naptárának vagy időpont-nyilvántartó rendszerének) a SmaSS Office-on keresztüli csatlakoztatásával kapcsolatot teremthet digitális címkéivel, melynek köszönhetően rugalmasan valósíthatja meg tárgyaló- és irodahelyiségeinek feliratozását. Hozzon létre találkozókat a naptárában a szokásos módon. Az E-Ink kijelzők ennek megfelelően frissülnek, és így valós időben alkalmazkodnak a találkozók változásaihoz. A SmaSS Office könnyen kezelhető az intuitív webes felületen keresztül.
Hasonló termékek
- Cloud Megoldások
Használja a VUSION Cloudot biztonságos felhőplatformként az elektronikus árcédulák hatékony kezeléséhez és felügyeletéhez a boltban, hogy adataihoz bármikor rugalmasan hozzáférhessen.
- Value Added Features
Ideális hozzáadott értékű funkciók a digitális kijelző alkalmazásokhoz: Értéknövelő funkciók, például mobilfizetési rendszerek vagy automatikus, valós idejű leltárkezelés.
- SAP ERP - E-ink Label Add-on
Az SAP ERP - E-ink Label Add-on lehetővé teszi, hogy elektronikus címkéinket az SAP rendszeréből kezelje. Az Ön előnye: Egyszerű munkafolyamatok, címkekezelés az SAP-ban, Ipar 4.0 és valós idejű adatok.