Szoftver elektronikus árcédulákhoz és digitális feliratokhoz

Manapság még a viszonylag egyszerű eszközök, mint a játékok vagy az autók működéséhez is túl gyakran van szükség szoftverre. Ez a környezetünkkel szemben támasztott egyre növekvő igények következménye. Ennek megfelelően az elektronikus árcédulák és a vállalat saját szoftvere közötti digitális kommunikációs hálózattal szemben támasztott követelmények is  magasak. Az infrastruktúrának nagy teljesítményűnek, energiatakarékosnak, gyorsnak és megbízhatónak kell lennie. Képes erre a szoftverünk? Igen - és még ennél is többre. A digitális kijelzőinkhez szükséges alapszoftver és middleware megoldások mellett különböző hozzáadott értékű funkciókat is kínálunk Önnek, például mobilfizetési rendszereket vagy interaktív terméktanácsadókat.

Alapszoftver

Minden működő hardver alapja a hozzá tartozó szoftveres megoldás. Az alapul szolgáló rendszertől függően professzionális és intuitív modulokat fejlesztettek ki a képernyők vagy az ESL árjelző táblák vezérlésére. Míg a SubGIG frekvenciasávban (868 MHz) a hozzáférési ponttal rendelkező digitális kijelző fbOS-szal működik, addig a 2,4 GHz-es tartományban a Core Appliance a Core Service-t használja alapszoftverként. Mindkettő lehetővé teszi a digitális címkék kezelését és a tartalom létrehozását. Emellett a Jeegy címkeszoftver, a Core Appliance kiterjesztett alapja, további funkciókat, például jelentési eszközöket, GUI-t (grafikus felhasználói felület) és felhasználókezelést is kínál.

Felhő megoldások

A hardver megtakarítása és a több helyszínen történő gyors működés érdekében sok ügyfél felhőmegoldásokat használ. A felhőalapú számítástechnika alkalmazásokat, platformokat, adattárolást, operációs rendszereket és egyéb számítástechnikai erőforrásokat biztosít internetes alapon, és így nincs szükség a költséges helyszíni infrastruktúrára. A projekt terjedelmétől függően ezért ideális a AIMS vagy VUSION Cloud használata a digitális címkék központi rendszereként. A több üzlettel rendelkező kiskereskedelemben a felhő különösen megbízható partner, amely lehetővé teszi a címkék központi ellenőrzését minden üzletben, kerülőutak nélkül. Számos alapvető funkció, például a digitális árcímkék felügyelete és ellenőrzése is felhőalapú. Ez azt jelenti, hogy minden információ bármikor és bárhonnan elérhető, és könnyen elvégezhetők a változtatások, az ármódosítások, új tartalmak vagy tervek hozhatók létre.

SmaSS Middleware

Az elektronikus árképzéssel és a digitális táblázással kapcsolatos hatékony üzletmenet másik alapját a SmaSS Middleware biztosítja. Ez időt és erőforrásokat takarít meg azáltal, hogy csökkenti a mögöttes kijelzőrendszer összetettségét és automatikusan a kijelzőkhöz irányítható. Különböző adatforrások és megjelenítési technológiák, például a NEWTON vagy VUSION Label, integrálhatók az információk megjelenítéséhez. A SmaSS Logistik három alkalmazási területen érhető el: SmaSSlog az ipar és a logisztika számára, SmaSS Catering az éttermekben és szállodákban való használatra, valamint SmaSS Office a helyiségek címkézésére és kezelésére. A SmaSS szoftver felhőalapú megoldásként és helyben is használható.

Value Added Features

A szoftveres megoldások sokfélék lehetnek, az ipar, a kiskereskedelem vagy a gasztronómia számos problémájának megoldására vannak funkciók, amelyek a kijelzőket professzionális és interaktív eszközökké alakítják. A mobilfizetési rendszerek segítségével, digitális kijelzőinkkel és címkéinkkel kombinálva, önkiszolgáló terminállá alakíthatja polcát, ahol a vásárlók közvetlenül okostelefonos alkalmazásokon keresztül vásárolhatnak és fizethetnek. Interaktív terméktanácsadóink is az önkiszolgálásra összpontosítanak: összekapcsolják az online és offline kiskereskedelem elemeit azáltal, hogy az online kiskereskedelem előnyeit egy digitális kijelzőre helyezik. Az automatizálás az IoT (Internet of Things) világában nélkülözhetetlen kulcsszó. A felügyeleti rendszerek a kiskereskedők és a termelők számára egyaránt megkönnyítik, hogy versenyképesek maradhassak. A CAPTANA például egy intelligens polcfelügyeleti rendszer, amely kamerák és érzékelők segítségével észleli és jelenti a készlethiányt és a nem a helyükön lévő árucikkeket. Megoldás találunk az Ön problémáira is, és nem riadunk vissza az egyedi szoftverfejlesztéstől és a meglévő jelzőrendszeri megoldások adaptálásától sem.

SAP ERP - E-Ink címke kiegészítés

Az iparban különösen fontos, hogy a folyamat minden egyes lépése naprakész legyen. Az elektronikus címkéknek köszönhetően a valós idejű adatok és a papírmentes folyamatok sem jelentenek problémát. A címkekezelés SAP ERP-rendszerbe történő integrálása  leegyszerűsíti a címkék kezelését és ellenőrzését is. A digitális tartalom és a munkafolyamatok az SAP rendszerből a SmaSS middleware-en keresztül kerülnek át az elektronikus kijelzőkbe. Ez támogatja vállalatát és alkalmazottait a gyártási folyamatban, segít optimalizálni a gépek kihasználtságát, valamint hatékony nyomon követhetőséget és címkézést biztosít az ellátási láncban. Ez átláthatóságot jelent Ön és alkalmazottai számára is.